Zespół Elipsoidy wykonuje swoją pracę z niezwykłą pasją, wkładając w nią swoje serce i zaangażowanie.

Nauczyciele wspomagają i ukierunkowują rozwój dzieci na każdym etapie edukacyjnym mając na uwadze ich wrodzone predyspozycje i zdolności. Zajęcia odbywają się w małych grupach w celu lepszego poznania dziecka przez nauczyciela, co umożliwia indywidualne podejście do każdego z nich. W swojej pracy aktywnie wdrażają nowatorskie osiągnięcia dydaktyki w zakresie nauczania, rozwijania zainteresowań, uzdolnień i sprawdzania postępów dziecka, zgodnie z założeniami pedagogiki Marii Montessori. Nauczyciele stale podnoszą swoje kwalifikacje, biorąc udział w spotkaniach metodycznych, kursach, szkoleniach oraz studiach podyplomowych.

Dominika Malkus-Jankowska

Dyrektor Przedszkoli i Szkoły Elipsoida, pedagog specjalny, praktyk i nauczyciel Montessori na poziomie żłobkowym, przedszkolnym, wczesnoszkolnym i szkolnym, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania oświatą oraz słuchaczka licznych kursów i szkoleń. Fascynuje się rozwojem dziecka od poczęcia aż do dorosłości. Szczególnie uwielbia obserwować pracę przedszkolaków, nawiązywanie relacji z innymi i codzienne odkrywanie świata. W wolnym czasie najchętniej podróżuje i spędza czas z Rodziną.

Mariusz Jankowski

Dyrektor administracyjny Przedszkoli i Szkoły Elipsoida, absolwent marketingu i zarządzania, uczestnik wielu szkoleń w zakresie organizacji pracy oraz funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Swoje podejście do rozwoju dziecka i fascynację pedagogiką Marii Montessori zaczerpnął od żony. Pasjonat zdrowego stylu życia, zapalony biegacz, amator nurkowania i narciarstwa.

Aneta Suchecka-Zając

Wicedyrektor Szkoły Elipsoida, z wykształcenia psycholog oraz absolwentka zarządzania oświatą. Uczestniczka kursu Montessori w Polskim Instytucie Montessori, wielu konferencji i szkoleń w zakresie pracy z dziećmi z różnymi potrzebami. Uwielbia poznawanie nowych zakątków Polski i świata oraz aktywne spędzanie czasu na górskich wędrówkach. Pasjonuje się dobrym kinem oraz ciekawą literaturą. W kontaktach z ludźmi stawia na empatię,  porozumienie i współpracę, nie tylko na gruncie zawodowym, ale i towarzyskim. Prywatnie szczęśliwa żona i mama cudownej 9-latki.

Paulina Bednarowicz

Koordynator zespołu klas 4-8 w Szkole Elipsoida, z wykształcenia filolog języka angielskiego, z zamiłowania nauczyciel Montessori, posiadający  kwalifikacje w obszarze edukacji wczesnoszkolnej. Realizując się w roli nauczyciela i wychowawcy wspomaga Uczniów w rozwijaniu ich zainteresowań i poznawania otaczającego świata. Zwolenniczka metody Porozumienia Bez Przemocy i pedagogiki alternatywnej, w tym oczywiście edukacji w duchu Marii Montessori. Prywatnie szczęśliwa żona i mama uroczej 9-latki. Uwielbia podróże, w szczególności czas spędzany nad morzem, gdzie realizuje pasję pływania. Ciekawią ją powieści z wątkiem kryminalnym oraz zagadnienia związane z szeroko pojętą psychologią dziecka.

Karolina Przystałowska

Kierownik administracyjny Przedszkoli i Szkoły Elipsoida, absolwentka administracji i nauk politycznych. Pasjonatka prawa, administracji i organizacji pracy. Człowiek orkiestra. Czuwa nad tym, aby w placówkach Elipsoida wszystko działało jak w zegarku. Prywatnie mama nastoletniej panny.

Małgorzata Rucińska

Związana ze Szkołą Elipsoida od początku jej istnienia. Absolwentka Wyższej Szkoły Menedżerskiej w Warszawie. Ukończyła pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną, edukację i rehabilitację osób z autyzmem i zespołem Aspergera, oligofrenopedagogikę, rehabilitację osób z niepełnosprawnością intelektualną oraz terapię pedagogiczną. Uczestniczka wielu kursów i szkoleń. Ukończyła m.in. kurs pedagogiczny w zakresie edukacji wczesnoszkolnej oraz lekcji ciszy i katechezy Dobrego Pasterza w Wyższej Szkole Przymierza Rodzin oraz kurs wczesnoszkolny I-III z pedagogiki Montessori w Polskim Instytucie Montessori. Lubi aktywny wypoczynek, uprawia Walk Trekking, jazdę na rowerze. W gronie jej zainteresowań znajduje się sztuka i malarstwo. Relaksuje się przy muzyce. Latem w wolnym czasie zajmuje się ogrodem, zimą z pasją czyta książki.

Agnieszka Maciejewska

Absolwentka studiów pedagogicznych na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Pedagog specjalny, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Wczesnego Wspomagania Rozwoju Małych Dzieci ze Złożonymi Zaburzeniami oraz Wspierania ich Rodzin. Uczestniczka licznych kursów, szkoleń oraz warsztatów, w tym kursu Wczesnoszkolnej Edukacji Montessori klasy I-III oraz kursu przedszkolnego w Polskim Instytucie Montessori. Praca z dziećmi jest dla niej źródłem niezwykłej energii, która przez lata pracy jej towarzyszy i pozwala cieszyć się każdym dniem spędzonym z uczniami. Uśmiech Dziecka, a także jego sukcesy edukacyjne i wychowawcze są dla niej zaszczytną nagrodą, dzięki którym swoją pracę odbiera jako pasję i spełnienie. Osoba o pogodnym usposobieniu, szybko nawiązująca kontakty z nowymi ludźmi. W relacjach społecznych ceni sobie szczerość. W wolnym czasie uwielbia spędzać czas z najbliższymi, rodziną. Pasjonuje się rysowaniem, śpiewem, tańcem, czytaniem książek oraz podróżami.

Aldona Przyborska-Szulc

Filolog, językoznawca, nauczyciel  języka polskiego, wychowawca. W pracy kieruje się troską o drugiego człowieka i jego harmonijny rozwój. Poprzez rozmowę i obserwację towarzyszy Uczniom, dbając o ich dobrostan psychiczny i emocjonalny. Nadrzędne są dla niej:  zaufanie i wzajemny szacunek. Współautorka książki „Ślad komety w Prognostyku Jana Bohomolca”. Pasjonatka zagadnień z zakresu psychologii i polityki oraz kina francuskiego. Uwielbia tańczyć i grać na gitarze.

Małgorzata Babiarz

Absolwentka  Politechniki Rzeszowskiej, na kierunku „Matematyka – zastosowania matematyki w ekonomii”. Doskonaliła wiedzę na Uniwersytecie Rzeszowskim. Aktywna harcerka i instruktorka ZHP, wychowawca kolonijny, organizator wypoczynku. W wolnym czasie lubi oglądać filmy i seriale lub czyta książki (od pewnego czasu fascynuje się pozycjami kryminalnymi).

Adrianna Kasperek

Z wykształcenia oligofrenopedagog, terapeuta osób z autyzmem, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i edukacji dla bezpieczeństwa. Czas wolny spędza na spacerach, lubi książki o tematyce kryminalnej. Dużą wagę przywiązuje do zdrowego stylu życia i zdrowego odżywiania.

Joanna Wyczółkowska

Nauczyciel i wychowawca, który z radością i otwartością zaraża uczniów miłością do języka angielskiego. W pracy z dziećmi kieruje się opanowaniem i profesjonalizmem, jej głównym celem jest zrozumienie ucznia i jego potrzeb. Wielowymiarowe wykształcenie oraz szerokie zainteresowania są gwarancją właściwego przygotowania do pełnionego stanowiska i pełnego rozwoju młodych ludzi. Uwielbia dobrą książkę i pasjonuje się rękodziełem.

Rafał Nachyła

Posiada kwalifikacje do nauczania kilku przedmiotów w szkołach m.in. do nauczania informatyki, fizyki oraz techniki. W pracy stosuje różnorodne metody nauczania. Jest cierpliwy, wyrozumiały dla swoich uczniów. Istotne jest dla niego budowanie  relacji opartej na szacunku i zrozumieniu. W każdym uczniu stara się rozbudzić  pasję  do odkrywania świata nauk ścisłych. Posiada ukończone różnorodne szkolenia podnoszące kompetencje w zakresie pracy z uczniem zdolnym. Ponadto wieloletnia praca w szkołach Montessori pozwoliła mu dostrzec, że dzieci uczą się przez działanie i zrozumienie, potrzebują doznań sensorycznych, by coś zrozumieć i poznać. Jego mottem w pracy jest sentencja Konfucjusza: „Kto nabytą wiedzę pielęgnuje, a nową bez ustanku zdobywa, ten może być nauczycielem innych”.

Grzegorz Filutowski

„W każdym ziarenku ryżu jest kropelka potu” –  będąc osobą zafascynowaną kulturą Wschodu, cytując powyższą sentencję Mencjusza pragnie pokazać, że ciężka praca zawsze przynosi owoc. W swojej pracy wyrusza w podróż po najdalszych zakątkach językowych; pokazuje, że nauka może być przyjemna i fascynująca. Absolwent filologii polskiej na Uniwersytecie Warszawskim, kursu filologii angielskiej we Wszechnicy Polskiej oraz uczestnik międzynarodowego szkolenia TESOL w Toronto. W międzyczasie każdą wolną chwilę spędzał na treningach sportów walki, co zaowocowało uzyskaniem pierwszego stopnia mistrzowskiego w Wing Chun, państwowej licencji instruktora samoobrony. Dodatkowo absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Uwielbia podróże po świecie, interesuje się fotografią, regularnie uprawia jazdę na rowerze i gra w badmintona.

Karolina Ścibiorek

Nauczyciel biologii, przyrody i wychowania do życia w rodzinie. Z wykształcenia biolog (absolwentka SGGW) i pedagog (absolwentka Wyższej Szkoły Nauk o Zdrowiu w Bydgoszczy).

Biolog nie tylko z wykształcenia, ale także z zamiłowania. Przed karierą nauczyciela przez pięć lat spełniała się jako wolontariusz w schronisku dla zwierząt na Paluchu, a przez dwa kolejne jako wolontariusz Warszawskiego Ogrodu Zoologicznego na sekcji ptaków. Czas wolny lubi spędzać na łonie natury. Interesuje się botaniką, ornitologią i teriologią.

Tomasz Wroński

Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie oraz studiów podyplomowych w zakresie Integracji Sensorycznej. Trener siatkówki. Prywatnie pasjonat sportu amatorskiego.

Szczęśliwy mąż i tata małego Adasia. Uwielbia gry planszowe i spotkania z przyjaciółmi.

Julita El-Jai

Wieloletni nauczyciel przyrody, geografii, biologii, etyki. Ukończyła ochronę środowiska, zootechnikę i filozofię. Zajmowała się nauczaniem na każdym poziomie edukacyjnym, zarówno uczniów, jak i studentów. W pracy nauczyciela docenia kontakt z młodym człowiekiem, który jest ciekawy świata i chce wiedzieć więcej. Poza pracą uwielbia podróże i kontakt z naturą. Miłośniczka gier, dobrego jedzenia, jogi i fantasy.

Magdalena Kwaśniewska

Kierownik Przedszkola Elipsoida, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale archeologii i dziennikarstwa. Nauczyciel wychowania przedszkolnego oraz edukacji wczesnoszkolnej. Ukończyła podyplomowe Studia Teologiczno-Katechetyczne na  Akademii Katolickiej, kursy pedagogiki Montessori dla niemowląt i toddlersów, a także dla dzieci przedszkolnych w Polskim Instytucie Montessori oraz kurs Katechezy Dobrego Pasterza w Wyższej Szkole Przymierza Rodzin. Prywatnie szczęśliwa żona i mama dwójki dzieci, pasjonująca się czytaniem książek i poznawaniem coraz to nowych zakątków Polski i nie tylko.

Magdalena Dobrowolska-Keller

Nauczyciel muzyki. Absolwentka Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie – wydział instrumentalny, Conservatorio Superior de Musica Oscar Espla w Alicante (Hiszpania). Pedagog specjalny. Terapeuta Treningu Słuchowego Tomatisa. Uczestniczka wielu szkoleń i kursów pedagogicznych (m.in. kurs uczenia muzyki wg. Teorii E.E Gordona, warsztaty pedagogiki M. Montessori,  Muzykoterapia receptywna i aktywna,  Aktywne Słuchanie Muzyki wg. Batii Strauss, Porozumienie bez przemocy NVC, ?ocenianie kształtujące?). Ciepła, wesoła, pełna empatii, wrażliwa na potrzeby innych osoba, posiadająca wieloletnie doświadczenie w pracy z Dziećmi, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.  Kocha muzykę i pragnie tą miłością zarażać innych. Od kilku lat zafascynowana łączeniem edukacji muzycznej z funkcją terapeutyczną.

Dorota Szymkiewicz

Logopeda, pedagog, terapeuta ręki, trener grafomotoryki. Ukończyła studia na kierunku: pedagogika społeczno-wychowawcza, wspomaganie dzieci z problemami rozwojowymi, pedagogikę przedszkolną z terapią zaburzeń. Uczestniczka licznych kursów, szkoleń, warsztatów i konferencji dotyczących różnych metod wspomagania dzieci ze specjalnymi potrzebami, metod diagnostycznych (w tym m.in.: jąkania u dzieci i młodzieży, skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym, rotacyzmu, seplenienia międzyzębowego, CAPD wg metody Neuroflow ATS), rewalidacji czy kompleksowej terapii. Jej przygoda z pracą z dziećmi i młodzieżą zaczęła się już w harcerstwie. Pracowała w Domu Małego Dziecka, w przedszkolu, jako kurator społeczny, w telefonie zaufania 116123, tworzyła czasopismo dla mam małych dzieci oraz portal i pismo „Bliżej Dziecka”, aby w końcu realizować główną działalność zawodową i pasję jaką jest logopedia. W pracy logopedycznej spogląda na dziecko całościowo. Zastanawia się co jest najpilniejsze, analizuje od czego zacząć, na czym w danym momencie się skupić. W pracy zajmuje się poszerzaniem możliwości komunikacyjnych i społecznych oraz doskonaleniem wymowy. Jej priorytetem jest jak najbardziej harmonijny rozwój młodego człowieka oraz aby jego życie wśród otaczających ludzi było możliwie szczęśliwe. Prywatnie mama dwóch wspaniałych córek. Lubi spędzać czas na łonie natury oraz grać w gry planszowe. Pasjonuje się fotografią i grą na instrumentach – gitarze i pianinie.

Agata Ruszkowska

Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego na wydziale fizjoterapii. Terapeuta Integracji Sensorycznej. Uczestniczka wielu szkoleń i kursów pogłębiających wiedzę z zakresu szeroko pojętej pomocy terapeutycznej, w tym m.in. w obszarze terapii ręki, treningu umiejętności społecznych, komunikacji wspomagającej i alternatywnej AAC oraz MAKATON. Prywatnie szczęśliwa mężatka oraz właścicielka uroczego kota o wdzięcznym imieniu Gniewosz. Swoje kulinarne pasje realizuje przyrządzając potrawy z kuchni świata, w tym szczególnie jej bliskiej kuchni wegetariańskiej. Uwielbia czytać, spędzać czas na łonie przyrody oraz fotografować.

Judyta Komenda

Jestem historykiem, socjologiem i instruktorem harcerskim. Te trzy obszary definiują to jakim jestem nauczycielem i na co zwracam uwagę podczas wspólnej pracy z uczniami na lekcjach historii. W swojej pracy korzystam z doświadczeń Marii Montesorii i niezmiennej od stulecia, a nadal aktualnej, metody skautowej. Daję przestrzeń na samodzielność i pokazuję, gdzie i jak szukać wskazówek, które doprowadzą do poznania przeszłości. Dlaczego? Żeby każdy doświadczył własnej sprawczości i ćwiczył umiejętności uniwersalne, które niekoniecznie wykorzysta tylko na lekcjach historii. Motto, które jest naczelną zasadą lekcji zaczerpnęłam od Napoleona: „Tylko ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi”.

Agata Piotrowska

Absolwentka Politechniki Warszawskiej. Studia magisterskie ukończone na Wydziale Inżynierii Środowiska, obecnie studentka Wydziału Instalacji Budowlanych, Hydrotechniki i Inżynierii Środowiska. W 2015 roku obroniła pracę doktorską z chemii Środowiska na Politechnice Warszawskiej, gdzie pracowała przez kilka lat. Studiowała także na Wydziale Chemicznym Politechniki Warszawskiej oraz na Wydziale Technologii Żywności SGGW. W 2019 roku podjęła pracę w Wyżej Szkole Inżynierii i Zdrowia w Warszawie. Od 2020 roku rozpoczęła swoją przygodę ze szkołą zarówno podstawową jak i liceum, jako nauczyciel matematyki i chemii. W wolnym czasie lubi grać w gry planszowe, kolorować oraz zajmować się swoim ukochanym ogrodem.

Sylwia Skrzypczak-Piękoś

Pasjonatka języków obcych, podróży oraz aktorstwa. Absolwentka Filologii Germańskiej  Uniwersytetu Wrocławskiego, a także Universidad Santiago de Compostela w hiszpańskiej Galicji. Posługuje się biegle po językiem niemieckim, hiszpańskim i angielskim. Naucza języka hiszpańskiego                  i niemieckiego. Prowadzi również swoje centrum korepetytorskie EDUSY (EDUkacja u SYlwii), w którym poprzez zabawę i sztukę zachęca dzieci, młodzież i dorosłych do nauki języków obcych, które są kluczem do poznawania świata i innych kultur. Wszelkie ciekawe projekty nie mają prawa odbyć się bez Jej udziału, a swoje baterie ładuje relacjami z ludźmi, którzy Ją otaczają.

Rafał Staniszewski

Psycholog, trener Komunikacji Empatycznej, mediator. Zajmuje się propagowaniem komunikacji opartej o empatię, wspiera relacje w konflikcie oraz pomaga ludziom rozwiązywać spory w taki sposób aby potrzeby wszystkich stron zostały uwzględnione. Ponadto zajmuje się grupowym podejmowaniem decyzji,  inteligencją emocjonalną oraz technikami relaksacyjnymi. Poza szkołą zapalony biegacz i varsavianista. Przyświeca mu motto, że lepiej mieć relacje niż rację.

Dominika Malkus-Jankowska

Dyrektor Przedszkoli i Szkoły Elipsoida, pedagog specjalny, praktyk i nauczyciel Montessori na poziomie żłobkowym, przedszkolnym, wczesnoszkolnym i szkolnym, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania oświatą oraz słuchaczka licznych kursów i szkoleń. Fascynuje się rozwojem dziecka od poczęcia aż do dorosłości. Szczególnie uwielbia obserwować pracę przedszkolaków, nawiązywanie relacji z innymi i codzienne odkrywanie świata. W wolnym czasie najchętniej podróżuje i spędza czas z Rodziną.

Mariusz Jankowski

Dyrektor administracyjny Przedszkoli i Szkoły Elipsoida, absolwent marketingu i zarządzania, uczestnik wielu szkoleń w zakresie organizacji pracy oraz funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Swoje podejście do rozwoju dziecka i fascynację pedagogiką Marii Montessori zaczerpnął od żony. Pasjonat zdrowego stylu życia, zapalony biegacz, amator nurkowania i narciarstwa.

Karolina Przystałowska

Kierownik administracyjny Przedszkoli i Szkoły Elipsoida, absolwentka administracji i nauk politycznych. Pasjonatka prawa, administracji i organizacji pracy. Człowiek orkiestra. Czuwa nad tym, aby w placówkach Elipsoida wszystko działało jak w zegarku. Prywatnie mama nastoletniej panny.

Ewa Kośla

Kierownik Przedszkola Elipsoida, z zamiłowania i wykształcenia pedagog specjalny, nauczyciel wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, surdopedagog, nauczyciel Montessori. Cele zawodowe i codzienne wyzwania edukacyjne realizuje z pasją i zaangażowaniem. Uwielbia dobre książki z dreszczykiem i kontakt z przyrodą. Prywatnie mama dojrzałego studenta Akademii Realizacji Dźwięku, pasjonata sceny, który wspiera działania medialne w przedszkolu.

Agnieszka Paszkowska

Nauczyciel  wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, nauczyciel Montessori. Do swojej pracy podchodzi z pasją i zaangażowaniem. Pasjonatka podróży zagranicznych i kontaktu z przyrodą.

Aleksandra Kosendek-Wołowiec

Pedagog specjalny, nauczyciel Montessori. Z pedagogiką Montessori związana od 2004 roku. Ukończyła liczne szkolenia i kursy m.in. Lego TUS, NVC- Język Serca w Pracy z Dziećmi i Młodzieżą – grupa zaawansowana, Ruch Rozwijający W. Sherborne, Rodzic i Ja oraz superwizje dla nauczycieli w Polskim Towarzystwie Psychologicznym. Zwolenniczka holistycznego podejścia do rozwoju dziecka. Prywatnie żona turysty, mama szermierza – bibliofila, multiinstrumentalistki oraz wschodzącej gwiazdy K.S. „Przyszłość Włochy”. Amatorka rodzinnych wakacji na dwóch kółkach,  podglądaczka ptaków i dzikich zwierząt.

Sylwia Zawicka

Pedagog specjalny. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie w specjalności pedagogika resocjalizacyjna z przygotowaniem do życia w rodzinie. 0statnio pracowała jako nauczyciel wspomagający z dziećmi ze spektrum autyzmu. Pochodzi z Siemiatycz na Podlasiu. Prywatnie pasjonatka podróży. Uwielbia gotować, szczególnie potrawy kuchni azjatyckiej. Interesuje się zagadnieniami z zakresu psychologii, aktywnością fizyczną.

Barbara Rolando

Absolwentka filologii angielskiej w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych i w Instytucie Anglistyki na Uniwersytecie Warszawskim, specjalność: językoznawstwo stosowane. Od kilku lat z zapałem, entuzjazmem i otwartością, w myśl pedagogiki Marii Montessori pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym na zasadzie zanurzania ich w języku obcym. Przestrzenią jej zainteresowań zawodowych jest dążenie do dwujęzyczności w sposób jak najbardziej naturalny oraz wykorzystanie do tego celu muzyki i rytmiki.

Magdalena Dobrowolska-Keller

Nauczyciel muzyki. Absolwentka Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie – wydział instrumentalny, Conservatorio Superior de Musica Oscar Espla w Alicante (Hiszpania). Pedagog specjalny. Terapeuta Treningu Słuchowego Tomatisa. Uczestniczka wielu szkoleń i kursów pedagogicznych (m.in. kurs uczenia muzyki wg. Teorii E.E Gordona, warsztaty pedagogiki M. Montessori,  Muzykoterapia receptywna i aktywna,  Aktywne Słuchanie Muzyki wg. Batii Strauss, Porozumienie bez przemocy NVC, ?ocenianie kształtujące?). Ciepła, wesoła, pełna empatii, wrażliwa na potrzeby innych osoba, posiadająca wieloletnie doświadczenie w pracy z Dziećmi, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.  Kocha muzykę i pragnie tą miłością zarażać innych. Od kilku lat zafascynowana łączeniem edukacji muzycznej z funkcją terapeutyczną.

Katarzyna Kościelniak-Rusek

Wykwalifikowany fizjoterapeuta i pedagog specjalny. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej  w Warszawie, specjalizacji Rehabilitacja Osób ze Sprzężoną Niepełnosprawnością  oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego kierunku Fizjoterapii. Uczestniczka wielu specjalistycznych kursów i szkoleń, m. in. z zakresu terapii SI, Kinesiology Taping, PNF, Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. W swojej pracy kieruje się zasadą doboru terapii do indywidualnych potrzeb Dziecka, z naciskiem na zapewnienie bezpieczeństwa i poszanowanie autonomii dziecka. Doświadczenie w pracy z osobami ze spektrum autyzmu zdobywała jako wolontariuszka w Centrum Terapii i Rozwoju Dziecka ASYSTA oraz w szkołach specjalnych i szpitalach. W życiu zawodowym największą radość czerpie z możliwość obserwacji rozwoju swoich podopiecznych. Prywatnie szczęśliwa żona i mama małej Jaśminy. Miłośniczka zdrowego stylu życia oraz metody Porozumienia Bez Przemocy. Uwielbia aktywność na świeżym powietrzu, ZUMBĘ oraz dobre filmy kina akcji. W życiu prywatnym wierzy, że ?mniej znaczy więcej? oraz ?bądź dobrej myśli, bo po co być złej?.

Katarzyna Kusińska

Żona Arka, mama trójki dzieci od ośmiu lat uczących się w domu. Z wykształcenia historyk, z zamiłowania fotograf. Dyplomowany nauczyciel Montessori oraz Katechezy Dobrego Pasterza. W wolnych chwilach kaligrafuje, uczy się języka włoskiego i planuje kolejne podróże do słonecznej Italii. Współprowadzi grupę Baranki Płock, przygotowującą całe rodziny do przyjęcia przez ich dzieci Sakramentu Pierwszej Komunii Świętej.

Elżbieta Miłosz

Absolwentka Akademii Teologii Katolickiej w Warszawie  na wydziale Filozofii Chrześcijańskiej w zakresie psychologii, podyplomowego Studium Logopedii na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, Studium Pomocy Psychologicznej i Socjoterapii w Ośrodku Metod i Szkoleń Psychospołecznych w Warszawie. Ukończyła dwustopniowy kurs uprawniający do prowadzenia klinicznej obserwacji, testów, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej prowadzony przez Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej oraz studia podyplomowe w zakresie Rehabilitacji Dzieci z Dysfunkcjami Rozwojowymi na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła szkolenie (I i II stopień) w zakresie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach TSR w Centrum TSR w Warszawie. Uczestniczka wielu kursów i szkoleń związanych z diagnozą i szeroko pojętą pomocą psychologiczną, także integracją sensoryczną. Praca jest jej pasją i pewnie dlatego bardzo lubi zdobywać nową wiedzę. Ceni sobie możliwość poznawania dziecięcego świata, wspieranie rodziców i wychowawców. Bliskie są jej idee pedagogiki Montessori, Porozumienia bez Przemocy i Rodzicielstwa Bliskości. Prywatnie jest mamą dwóch dorosłych synów. Lubi czytać książki, oglądać dobre filmy, jeździć na rowerze, chodzić na długie spacery i pracować w ogrodzie.

Aleksandra Jarzyńska

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku logopedia ogólna i kliniczna. Terapeuta ręki. Doświadczenie zawodowe zdobywała na licznych praktykach w poradniach logopedycznych, szpitalach oraz przedszkolu terapeutycznym. Prowadzi zarówno zajęcia grupowe, jak i indywidualne, w placówkach i gabinetach logopedycznych. W terapii kieruje się zasadą „nauka przez zabawę”. Podstawą działań terapeutycznych jest budowa bezpieczeństwa małych „pacjentów” oraz pomoc w usprawnianiu komunikacji. Prywatnie uwielbia dobrą książkę i poznawanie nowych zakątków Polski i świata.

Joanna Pstrągowska

Psycholog, pedagog specjalny oraz coach. Wspiera dzieci w rozwijaniu umiejętności społecznych, radzeniu sobie z lękiem i budowaniu pewności siebie. Dorosłym pomaga w rozpoznawaniu mocnych stron oraz tworzeniu świadomych relacji z dziećmi. Bliskie jest jej Porozumienie Bez Przemocy, rodzicielstwo bliskości, terapia przez zabawę. Jest współautorką pierwszych w Polsce treningów umiejętności społecznych opartych na aktywnościach z klockami Lego? TUS Bricks&Play Terapia przez zabawę. Dzięki współpracy z Gdańskim Wydawnictwem Psychologicznym ukazała się jej książka dla dzieci ?Noro-1 Przygody Nieziemskiego Przyjaciela?. Prowadzi prywatny gabinet psychologiczny w Warszawie. Prywatnie mama dwóch energicznych chłopców, fotograf amator, miłośniczka kreatywnego spędzania czasu. Uwielbia wschody słońca, jogę i rozwój osobisty.

Agata Ruszkowska

Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego na wydziale fizjoterapii. Terapeuta Integracji Sensorycznej. Uczestniczka wielu szkoleń i kursów pogłębiających wiedzę z zakresu szeroko pojętej pomocy terapeutycznej, w tym m.in. w obszarze terapii ręki, treningu umiejętności społecznych, komunikacji wspomagającej i alternatywnej AAC oraz MAKATON. Prywatnie szczęśliwa mężatka oraz właścicielka uroczego kota o wdzięcznym imieniu Gniewosz. Swoje kulinarne pasje realizuje przyrządzając potrawy z kuchni świata, w tym szczególnie jej bliskiej kuchni wegetariańskiej. Uwielbia czytać, spędzać czas na łonie przyrody oraz fotografować.

Dominika Malkus-Jankowska

Dyrektor Przedszkoli i Szkoły Elipsoida, pedagog specjalny, praktyk i nauczyciel Montessori na poziomie żłobkowym, przedszkolnym, wczesnoszkolnym i szkolnym, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania oświatą oraz słuchaczka licznych kursów i szkoleń. Fascynuje się rozwojem dziecka od poczęcia aż do dorosłości. Szczególnie uwielbia obserwować pracę przedszkolaków, nawiązywanie relacji z innymi i codzienne odkrywanie świata. W wolnym czasie najchętniej podróżuje i spędza czas z Rodziną.

Mariusz Jankowski

Dyrektor administracyjny Przedszkoli i Szkoły Elipsoida, absolwent marketingu i zarządzania, uczestnik wielu szkoleń w zakresie organizacji pracy oraz funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Swoje podejście do rozwoju dziecka i fascynację pedagogiką Marii Montessori zaczerpnął od żony. Pasjonat zdrowego stylu życia, zapalony biegacz, amator nurkowania i narciarstwa.

Karolina Przystałowska

Kierownik administracyjny Przedszkoli i Szkoły Elipsoida, absolwentka administracji i nauk politycznych. Pasjonatka prawa, administracji i organizacji pracy. Człowiek orkiestra. Czuwa nad tym, aby w placówkach Elipsoida wszystko działało jak w zegarku. Prywatnie mama nastoletniej panny.

Paulina Jankowska-Śliż

Kierownik Przedszkola Elipsoida, absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej na kierunku pedagogika specjalna w specjalności wczesne wspomaganie rozwoju dziecka oraz edukacja integracyjna i włączająca. Nauczyciela Montessori z międzynarodowym dyplomem wydanym przez Polski Instytut Montessori. W przedszkolu pełni funkcję kierownika,  nauczyciela Montessori oraz pedagoga specjalnego. Jest wychowawcą cudownej grupy zielonej w przedszkolu przy ul. Żeleńskiego. Prywatnie szczęśliwa żona i mama dwójki dzieci.

Magdalena Kwaśniewska

Kierownik Przedszkola Elipsoida, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na wydziale archeologii i dziennikarstwa. Nauczyciel wychowania przedszkolnego oraz edukacji wczesnoszkolnej. Ukończyła podyplomowe Studia Teologiczno-Katechetyczne na  Akademii Katolickiej, kursy pedagogiki Montessori dla niemowląt i toddlersów, a także dla dzieci przedszkolnych w Polskim Instytucie Montessori oraz kurs Katechezy Dobrego Pasterza w Wyższej Szkole Przymierza Rodzin. Prywatnie szczęśliwa żona i mama dwójki dzieci, pasjonująca się czytaniem książek i poznawaniem coraz to nowych zakątków Polski i nie tylko.

Anna Bieniak

Magister sztuki ze specjalizacją w ceramice, technik teatralny, nauczyciel Montessori. Od 2008 roku instruktor ceramiki, plastyki, animator warsztatów. Filozofia Marii Montessori i jej przesłanie do szerzenia pokoju na świecie jest dla niej drogowskazem, którym kieruje się w życiu, podobnie jak proekologicznym podejściem do otaczającego nas świata.

Anna Kuźma

Pedagog z wykształcenia i z zamiłowania. Absolwentka pedagogiki na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe jako wychowawca, nauczyciel i pedagog. W wolnym czasie rozwija swoje artystyczne zainteresowania; nie stroni od wędrówek górskich i wycieczek rowerowych w pięknych okolicznościach przyrody.

Krystyna Majkowska

Z wykształcenia pielęgniarka. W swojej codziennej pracy wspiera i  pomaga małym i dużym. Jej znakiem rozpoznawczym jest uśmiech i życzliwość. Prywatnie uwielbia aktywność fizyczną, szczególnie narciarstwo oraz prace w ogrodzie. Pasjonuje się dobrą książką i lubi kino akcji.

Anna Kulczak

Dyplomowana opiekunka dziecięca z kilkuletnim doświadczeniem zawodowym. Jako wolontariuszka współpracuje z organizacjami pozarządowymi  w zakresie organizacji imprez i wydarzeń na rzecz społeczności lokalnej. Większość wolnego czasu spędza  z ciekawą książką.

Barbara Rolando

Absolwentka filologii angielskiej w Nauczycielskim Kolegium Języków Obcych i w Instytucie Anglistyki na Uniwersytecie Warszawskim, specjalność: językoznawstwo stosowane. Od kilku lat z zapałem, entuzjazmem i otwartością, w myśl pedagogiki Marii Montessori pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym na zasadzie zanurzania ich w języku obcym. Przestrzenią jej zainteresowań zawodowych jest dążenie do dwujęzyczności w sposób jak najbardziej naturalny oraz wykorzystanie do tego celu muzyki i rytmiki.

Magdalena Dobrowolska-Keller

Nauczyciel muzyki. Absolwentka Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie – wydział instrumentalny, Conservatorio Superior de Musica Oscar Espla w Alicante (Hiszpania). Pedagog specjalny. Terapeuta Treningu Słuchowego Tomatisa. Uczestniczka wielu szkoleń i kursów pedagogicznych (m.in. kurs uczenia muzyki wg. Teorii E.E Gordona, warsztaty pedagogiki M. Montessori,  Muzykoterapia receptywna i aktywna,  Aktywne Słuchanie Muzyki wg. Batii Strauss, Porozumienie bez przemocy NVC, ?ocenianie kształtujące?). Ciepła, wesoła, pełna empatii, wrażliwa na potrzeby innych osoba, posiadająca wieloletnie doświadczenie w pracy z Dziećmi, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.  Kocha muzykę i pragnie tą miłością zarażać innych. Od kilku lat zafascynowana łączeniem edukacji muzycznej z funkcją terapeutyczną.

Katarzyna Kościelniak-Rusek

Wykwalifikowany fizjoterapeuta i pedagog specjalny. Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej  w Warszawie, specjalizacji Rehabilitacja Osób ze Sprzężoną Niepełnosprawnością  oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego kierunku Fizjoterapii. Uczestniczka wielu specjalistycznych kursów i szkoleń, m. in. z zakresu terapii SI, Kinesiology Taping, PNF, Metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne. W swojej pracy kieruje się zasadą doboru terapii do indywidualnych potrzeb Dziecka, z naciskiem na zapewnienie bezpieczeństwa i poszanowanie autonomii dziecka. Doświadczenie w pracy z osobami ze spektrum autyzmu zdobywała jako wolontariuszka w Centrum Terapii i Rozwoju Dziecka ASYSTA oraz w szkołach specjalnych i szpitalach. W życiu zawodowym największą radość czerpie z możliwość obserwacji rozwoju swoich podopiecznych. Prywatnie szczęśliwa żona i mama małej Jaśminy. Miłośniczka zdrowego stylu życia oraz metody Porozumienia Bez Przemocy. Uwielbia aktywność na świeżym powietrzu, ZUMBĘ oraz dobre filmy kina akcji. W życiu prywatnym wierzy, że ?mniej znaczy więcej? oraz ?bądź dobrej myśli, bo po co być złej?.

Aleksandra Jarzyńska

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku logopedia ogólna i kliniczna. Terapeuta ręki. Doświadczenie zawodowe zdobywała na licznych praktykach w poradniach logopedycznych, szpitalach oraz przedszkolu terapeutycznym. Prowadzi zarówno zajęcia grupowe, jak i indywidualne, w placówkach i gabinetach logopedycznych. W terapii kieruje się zasadą „nauka przez zabawę”. Podstawą działań terapeutycznych jest budowa bezpieczeństwa małych „pacjentów” oraz pomoc w usprawnianiu komunikacji. Prywatnie uwielbia dobrą książkę i poznawanie nowych zakątków Polski i świata.

Emilia Łapczyńska

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją Pomoc Psychologiczna Dzieciom i Młodzieży z Niepełnosprawnością. Uczestniczyła w stażach w poradniach psychologiczno-pedagogicznych oraz placówkach pomagającym dzieciom i dorosłym z niepełnosprawnością. Od lat jest szczególnie zainteresowana zaburzeniami ze spektrum autyzmu. W pracy z dziećmi wykazuje się empatią, zrozumieniem i uważnością. Wierzy, że za każdym zachowaniem dziecka stoi jakaś potrzeba, którą należy odszukać, nazwać i zaspokoić. Prywatnie jest miłośniczką podróży, nowych smaków i aktywnego spędzania czasu.

Joanna Pstrągowska

Psycholog, pedagog specjalny oraz coach. Wspiera dzieci w rozwijaniu umiejętności społecznych, radzeniu sobie z lękiem i budowaniu pewności siebie. Dorosłym pomaga w rozpoznawaniu mocnych stron oraz tworzeniu świadomych relacji z dziećmi. Bliskie jest jej Porozumienie Bez Przemocy, rodzicielstwo bliskości, terapia przez zabawę. Jest współautorką pierwszych w Polsce treningów umiejętności społecznych opartych na aktywnościach z klockami Lego? TUS Bricks&Play Terapia przez zabawę. Dzięki współpracy z Gdańskim Wydawnictwem Psychologicznym ukazała się jej książka dla dzieci ?Noro-1 Przygody Nieziemskiego Przyjaciela?. Prowadzi prywatny gabinet psychologiczny w Warszawie. Prywatnie mama dwóch energicznych chłopców, fotograf amator, miłośniczka kreatywnego spędzania czasu. Uwielbia wschody słońca, jogę i rozwój osobisty.

Dominika Malkus-Jankowska

Dyrektor Przedszkoli i Szkoły Elipsoida, pedagog specjalny, praktyk i nauczyciel Montessori na poziomie żłobkowym, przedszkolnym, wczesnoszkolnym i szkolnym, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu zarządzania oświatą oraz słuchaczka licznych kursów i szkoleń. Fascynuje się rozwojem dziecka od poczęcia aż do dorosłości. Szczególnie uwielbia obserwować pracę przedszkolaków, nawiązywanie relacji z innymi i codzienne odkrywanie świata. W wolnym czasie najchętniej podróżuje i spędza czas z Rodziną.

Mariusz Jankowski

Dyrektor administracyjny Przedszkoli i Szkoły Elipsoida, absolwent marketingu i zarządzania, uczestnik wielu szkoleń w zakresie organizacji pracy oraz funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Swoje podejście do rozwoju dziecka i fascynację pedagogiką Marii Montessori zaczerpnął od żony. Pasjonat zdrowego stylu życia, zapalony biegacz, amator nurkowania i narciarstwa.

Karolina Przystałowska

Kierownik administracyjny Przedszkoli i Szkoły Elipsoida, absolwentka administracji i nauk politycznych. Pasjonatka prawa, administracji i organizacji pracy. Człowiek orkiestra. Czuwa nad tym, aby w placówkach Elipsoida wszystko działało jak w zegarku. Prywatnie mama nastoletniej panny.